عشق یا خیانت..

بانوی من کجایی...

عشق.خیانت.تنهایی.اشک و ...

عشق یا خیانت..

روزی خیانت به عشق گفت:دیدی؟من بر تو پیروز شده ام.


عشق پاسخی نداد.


خیانت بار دیگر حرفش را تکرار کرد.


ولی باز هم از عشق پاسخی نشنید.


خیانت با عصبانیت گفت:چرا جوابی نمی دهی؟


سپس با لحنی تمسخر آمیز گفت:انقدر بار شکست برایت


سنگین بوده است که حتی توان پاسخ هم نداری؟


عشق به آرامی پاسخ داد:تو پیروز نشده ای.


خیانت گفت:مگر به جز آن است که هر که تو آن را عاشق کرده ای


من به خیانت وا داشته ام؟


عشق گفت:آنان که عاشق خطابشانمی کنی بویی از من نبرده اند.


چرا که عاشقان هرگز مغلوب عشق نمی شوند

 


بی تو این روزهای روشن واسه من" تاریکٌ تاریک


وقتی بی تو تکٌٌ تنهام" زندگیم معنا نداره


از همون" روزی که رفتی دل به هیچ کسی ندادم


فکر میکردم میرسی" یه روز تو بی کسیم به دادم


گفتن لحظه آخر واسه من هنوز سواله


دیدن دوباره تو فقط تو خواب و خیاله


لحظه های آخر تو" تو قلب من می مونه


هیچ کی مثل من بلد نیست قدر چشماتو بدونه


رفتی یو چشم خیسم" یادگاری از تو مونده


بی وفایی یات هنوزم تو رو از دلم نرونده


چشم راه تو می مونم" تا که برگردی دوباره


میترسم وقتی که نیستی دل من طاقت نیاره


گفتن لحظه آخر واسه من هنوز سواله


دیدن دوباره تو فقط تو خواب و خیاله


رفتی یو اما خاطراتت تو قلب من میمونه


هیچ کس مثل تو بلد نیست دلمو بسوزونه


تا وقتی که زنده هستم چشم به راه تو می مونم


تو دیگه رفتی که رفتی نمی یای پیشم میدونم


اما هر کجا هستی منو تو دلت نگه دار


 

با چشای خیسٌ گریون من میگم خدا نگهدار


با دیدگانی گریان شانه هایی خسته و دستانی لرزان آمدنت را به انتظار نشسته ام باشد تا به یاری

شانه های مهربانت خیل خستگی هایم را زمین بگذارم

 

خب خوشتون اومد؟نظر یادتون نره

 



نظرات شما عزیزان:

فروینا
ساعت20:24---15 مهر 1390
سلاممممممممممممم
خیلی قشنگ بود


نیلی
ساعت0:50---1 مهر 1390
زودی لینکم کن!!
پاسخ:نیلی جان چرا آدرس وبت رو ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟من چه جووووری بلینکمت؟؟؟؟؟


سوگند
ساعت1:21---28 شهريور 1390
سلام چطوری؟مرسی که اومدی.آپت قشنگ بود.منم آپم بدو داداشی.بخون و نظر بده بدونم برای بهتر شدن مطالبم چیکار کنم.
بابای


مرضیه
ساعت1:19---28 شهريور 1390
سلااااام برادر خوووووووووبی؟؟؟؟؟
بابا اشک مارو در اوردی آخه!!!
چراااااا با جووونای این مملکت بازی میکنی هان؟؟
شوخی میکنم داداشی به دل نگیریااااااا
آپت ناز بود خیلیییی قشنگ بود میسی


دیوووووووووووووووووووووووونه
ساعت11:18---27 شهريور 1390
سیلااااام
خوبیییییییییییییییییییی؟؟؟
دلم واست تنگ شده بود
ایول به این آپت
ببشخ که دیر اومدم
آخه.......................
خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ بودش
دمت گرم
منم آپم
نوشتم که چرا این مدت نیومدم
ممنون که تو این مدت که نبودم اومدی بهم سر زدی و بیادم بودی
خیلی دوست دارم
بازم بیااااا پیشمممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:55 ] [ رضا ] [ ]